Tuesday, June 9, 2009

J-ROBIK


teringat aku masa pergi bertanding J-ROBIK peringkat negeri, kat kluang dulu, dah lama, duit yang dapat menang tempat ketiga tu baru di bahagi kan, antara hospital, pejabat tanah, pejabat daerah dan jabatan yang menyertai pasukan dari segamat, tapi duit tu plak buat makan2 utk jabatan, sebab ada yang berkata "dah menang tak der makan2 ker", mula2 planning nak makan2 ngan peserta yang masuk pertandingan tu,


yang ni plak masa mewakili pejabat daerah segamat dan pejabat tanah untuk pertandingan peringkat daerah, mula2 tu geram gak sebab malas nak campur2 macam ni, tapi dah lama seronok lah plak...huhuhu seronok berkawan jer, masa tu aku kerja baru sebulan, so memang tak ada kawan pun........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...