Khamis, 16 Julai 2009

agenda SEMALAM






member aku yang hantar aku pi labis tunggu penolong pegawai dan kenderaan office dari segamat, thanks fitri, sebab sanggup bangun pagi2 nak hantar saya......





sampai di johor bahru dalam pukul 8.30 a.m, aku dah risau sebab surat tu cakap start kursus pukul 8 a.m, risau lah sebab lambat, then jalan plak sesak, ditambah lagi hari hujan berduyun2 lah kereta di atas jalan raya, but alhamdulillah sebab masa sampai di persada org still lagu buat pendaftaran so tak rasa lambat lah, habis kursus dalam pukul 4 ptg, ingatkan nak berjalan di johor bahru, but no point, kita org buat keputusan untuk terus pulang ke segamat,
samapi segamat dalam pukul 7, sayang aku yang ambil dan terus balik ke rumah, mandi2 dan keluar balik pi makan ngan bunda ku dan kesayangan ku,


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...