Thursday, July 16, 2009

SaKIt MAta

tak tahan aku tgok meja tempat aku buat kerja ni, sampai macam ni jadinya, dulu masa mula2 aku masuk, bersih aku kemaskan meja ni dari makhluk2 yang menyemakkan, ya allah, tak faham betul aku dengan keadaannya, aku plak, bila dia org dah buat macam tu kat meja repair aku tu, aku buat kerja kat dalam bilik jer, buat kat atas lantai.......sedihnyer........tak simpati ke dia org terhadap aku, huhuhu....tak minta dan tak perlukan simpati, insyaallah aku boleh.......


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...