Khamis, 16 Julai 2009

kurSUS










semalam 15 july 09, aku telah mengikuti kursus KESEDARAN INTEGRASI SISTEM NAMA DOMAIN (DNS) DAN IPv6 DAN KESELAMATAN SISTEM DOMAIN, di sana aku didedahkan dengan apa itu IPv4 dan IPv6, perbezaan antara keduanya, kebaikan dan keburukan, bagaimana berlakunya attacker dan macam2 lagi lah, perkara ni lebih tertumpu kepada pihak2 yang menguruskan server, macam aku ni tak terlibat secara langsung pun, tapi ok juga sebab dapat pengetahuan lah pasal ni, tapi ok gak dapat berjalanan, lapang lah kepala dari duduk kat dalam office tu melayan karenah2 mereka2 itu.........
sempat berposing kat dalam dewan, huhuhu, semasa aku pi kursus ni member juruteknik komputer dari daerah lain, salah seorg nye niza, yang mengambil gambar aku tu.....dan yang sebelah kiri aku tu rosaimi,



penolong pegawai aku, masa ni dah habis kursus, tengah tunggu driver, nak balik lah, lambat plak driver ni, rupa2 nya dia salah masuk jalan, biasalah bandar jb kan, kena lah tgok betul2 silap hari bulan salah masuk jalan dan kena pusing jauh....huhuhu........dalam perjalanan balik ok jer, berborak lah 3 org ni sampai ke segamat,

persada johor, hermmm.....nice place, dewan besar juga........makan pun sodap.....

huhuhuhu..................

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...