Friday, July 17, 2009

LAmbAt


kali ni rasa aku dah masuk kali ketiga aku tak naik mengaji, datang lambat, huhuhu.... sebenarnya risau juga kalau dia org bising (pegawai2) malam tadi tak leh nak tidur, tak tau kenapa, sedar2 mak aku dah ketuk pintu suruh aku bangun, banyak kali terjaga malam tadi, tak senang jer rasa kat dalam hati, sekarang ni masih lagi rasa mengantuk, huh... macam mana dengan esok kan tak tau lah aku, nak pi kl ke tak.... tapi duit tak masuk lagi nak pi kl ni...... hope so, duit tu masuk hari ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...