Jumaat, 17 Julai 2009

PeNINg








aku rasa tertekan, pening dengan apa yang berlaku pada aku sekarang ni, aku ada hampir masuk ke satu organisasi, hermm.... dan setelah apa yang aku lalui semasa menguruskan masalah aku ketika buat permohonan ........... apa yang berlaku, aku seperti terkontang kanting seorg menyelesaikan masalah tersebut, pada mulanya, org2 yang cuba manarik perhatian aku ke dalam organisasi mereka beriya2 dan sering bertemu dengan aku, kemudian apabila aku menghadapi kesulitan tersebut mereka menyepikan diri, dan aku terumbang ambing....... bagaimanakan, apakah yang harus aku lakukan, at last, ada seorg dari pihak pengurusan iaitu seorg agen menalifon aku, dan terangkan perkara yang aku hadapi, baru jelas di mata aku perkara atau kerumitan yang sebenar, beberapa kali aku keluar masuk, berapa banyak bil talifon aku habiskan untuk selesaikan perkara tersebut, dan hari ini ianya telah selesai, alhamdulillah,











setelah itu, aku berfikir, " patutkan, perlukah dan adakah aku ingin meneruskan niat aku untuk menyertai organisasi tersebut, kerana ia melibatkan sejumlah wang yang begitu besar, pada asalnya organisasi tersebut merupakan organisasi yang bagus, tapi kita memerlukan keyakinan dan usaha yang lebih, tetapi aku berkurang keyakinan, kerana hanya diri aku sahaja yang tahu bagaimana dan siapa sebenarnya aku,











aku bertanya kepada member2 aku, apa pendapat mereka, mereka bagi cadangan supaya aku jangan menyertai organisasi tersebut, lebih2 lagi kesayangan aku, memang dia berkeras supaya aku memikirkannya semula.......... ya allah...... perlukah aku sembahyang istikharah..... agar Dia menunjukkan apa yang aku harus lakukan.........








sebenarnya aku berada dalam dilema...... terpaksa, serba salah, dan macam2 lagilah........














1 ulasan:

Afzainizam berkata...

Hai bro... Orang Johor.. susah nak cari orang johor lah.. salam singgah ke blog kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
kami dah baca blog anda nice blog kami akan baca lagi nanti .. good idea..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...