Thursday, July 9, 2009

keMUdaHan





baru sebentar tadi aku pergi toilet, dan apa yang berlaku adalah pili kat situ dah tertanggal, aku tak faham kenapa org2 di Malaysia ni begitu rupa sikapnye, ye lah dah disediakan kemudahan tapi tak pandai nak guna, selalunya toilet awam yang jadi mangsa, antara nya adalah kerosakan yang disengajakan, tidak flush setelah menggunakannya, sampah dan macam2 lagi, betul2 tak faham, di manakah sivik, marah ni.......

1 comment:

Indah Cuma Seketika.... said...

bukan kat malaysia saja.... kat brunei juga begitu.... dah malas dengan orang yg tidak bertanggung jawab begini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...