Khamis, 9 Julai 2009

YaNG MaNA Satu






kekadang aku tak faham, harus bagaimana aku pilih yang mana satu:

1. antara berjanggut or tidak........

kerana:
1. ada yang senang melihat aku ada janggut, nampak matang
2. ada yang senang aku tiada janggut, nampak kemas dan comel, huhuhu......

comel ker.....dah tua2 macam ni,




2. bercermin mata.........



ada yang suka melihat aku pakai cermin mata, nampak ok lah dia kata, nampak nice...
tapi aku tak gemar memakainya kerana:

1. tidak selesa dengan luas pemandangan, macam tak best jer sebab macam ada halangan (bingkai).........

2. tak best sebab nanti tak handsome....huahuahua......handsome ker aku ni?



sebenarnya, biar apa kata org yang penting kita selesa dengan apa yang kita lakukan, ermmm.... tapi tak boleh juga, sebab kita ambil kira juga dengan apa yang org kata, dan kita ambil benda yang dia org cakap tu sebagai ukuran dalam kita berpakaian atau sebagainya, tapi apa pendapat anda?


















1 ulasan:

Indah Cuma Seketika.... berkata...

Berjanggut – eg. Your main photo in your blog = you look sexy…. oops terlebih sudah…. he he he jangan marah…

Takda janggut & kumis – you look younger than your age..

Pakai Kacamata – you look intellectual


Sebenarnya menerima pandangan orang… oklah tu….
tapi kamu sendiri yang harus mempertimbangkan…. dan memilih yang terbaik buat diri anda….jangan sampai anda menjadi orang lain seperti orang lain inginkan…. jadilah diri kita sendiri…. It comfortable being ourselves…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...