Thursday, July 9, 2009

MemPERkemAS

keadaan sebelum



hari ini, setelah makan tengahari td, aku terus masuk office sebab aku dah merancang nak memperkemaskan cable2 komputer yang bersepah2, huh.... jenuh juga buat kerja tu sebab aku buat kerja mencangkung, pegawai aku nak tolong, tapi aku cakap tak perlu, sebab aku lelaki dan dia perempuan, baik aku buat sendiri..........tapi tak der lah kemas sangat pun aku buat tu, huhuhuhu...............
keadaan selepas
aku pun tak tahu bagaimana org sebelum aku bekerja dan menjaga komputer2 kat pejabat ni, dan bagaimana kah bangunan ini di bina tanpa menyediakan wiring (betul ker eja ni) seharusnya office ada macam tu semua supaya nampak kemas.......

1 comment:

sham said...

hurm...ada beza ker??
same jer...

huhuuhuhhu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...