Rabu, 5 Ogos 2009

SuNWaY PiRAmiD




kelmarin semasa aku pergi ke putrajaya untuk bertemu dengan sahabat aku, dia ajak aku pergi menonton, dia ajak pi klcc....huahua...malas aku nak bawa kereta ke sana......then aku cakap ngan dia just at sunway piramid, so bertolak lah kami ke sunway piramid, setelah membuat perbincangan kami membuat keputusan untuk menonton transfomer sahaja, memang sejak dari dulu pun dia nak tgok tapi tak berkesempatan,





kemudian dalam nak keluar sunway piramid untuk balik, parking ticket aku problem, hari tu pernah terjadi di IOI Mall puchong, sekarang kat sini plak, berpusing2 cari office dia orang, waktu aku keluar panggung tu sunway dah pun tutup dan aircond pun dah off so panas lah, huhu....then sahabat aku plak boleh membebel, geram......






biasalah kalau bertekak sikit, selalu macam tu, benda2 kecil pun aku nak bertekak dengan dia, but tak sampai 10 minute aku dah pujuk dia balik, kemudian on the way nak balik tu aku singgah kat KFC, malam2 pukul 12 lebih makan KFC, ok lah tu, kat USJ jer.......then terus balik rumah dan tidur.....tidur ker????................ tidur lah sebab keletihan berjalan mencari tempat nak settle kan parking ticket tu...huhuhuhu......




1 ulasan:

Indah Cuma Seketika.... berkata...

mencium mulut dia ....supaya dia berhenti membebel....

rasanya..... mungkin bisa membuat dia berhenti membebel dengan cara begitu.... he he he...oklah tuu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...