Sunday, August 9, 2009

WaJAh KeLetiHAn

huhuhu......dah sebulan, setiap weekend aku akan turun ke kuala lumpur, letih pun yer, sampai sayang aku ajak pergi clubbing pun aku cakap malas aku nak pergi, satu: kerana aku keletihan memandu dari kampung ke kuala lumpur, dua: kerana esoknya sayang aku tu akan overtime, mana lah aku nak bawa dia keluar dan balik subuh, nanti kepenatan pula sayang aku tu,


tapi aku tak kisah kerana untuk ibu dan sayang aku tu, aku sanggup jer, tapi tak sanggup nak lihat mereka keletihan, kekadang rasa simpati dan kasihan pada sayang aku, bila naik kereta sahaja akan tertidur keletihan, aku tak kisah pun tiada berteman ketika memandu, tapi kasihan kan dia yang keletihan,

2 comments:

Indah Cuma Seketika.... said...

baguslah....

timbang rasa & saling memahami...

happy always

Fitrie said...

Beruntungnya awak punya bf kan...
selagi termampu dia akan sentiasa lakukan ape juga utk awak.Awak la sumber kekuatan hidup dia. Dia cintakan awaksangat2....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...