Rabu, 2 September 2009

BeRIaDah BerSAma

salam ramadhan ke-12, firstly nak minta maaf pada member aku yang seorang tu, kerana aku dah try cari earphone tu, aku lupa aku letak kat mana, dan aku janji aku ganti semula,

weekend yang lepas aku telah ke putrajaya lagi, dan kali ni berbuka puasa bersama family aku, semua ada, termasuk sahabat aku, oh yer aku dah janji dengan kawan aku tu yang aku nak berbuka dengan dia, tapi tak dapat sebab adik aku ajak buka kat rumah dia selama aku berada di sana, dan aku tidur plak kat rumah sahabat aku, boleh ker macam tu..... boleh kot,


malam tu sahabat aku kerja, so aku hantar dia pergi kerja dan aku melepak di rumah sahaja, dalam pukul 9 lebih adik aku call ajak lepak di dataran putrajaya, indah suasana,



beberapa keping pemandangan indah yang aku ambil di dataran, dan kami duduk di satu sudut di situ menikmati keindahan dataran dan bergurau senda, sebab bukan selalu dapat melepak beramai-ramai seperti ini,



ini lah keluarga kecil ku, terdiri dari aku, anak buah aku, mak aku dan adik-adik aku dan ibu aku. yang pasti aku paling tua dan paling kecil, maksudnya: aku yang sulung dan berbadan lebih kecil berbanding yang lain..... kenapa yer.....ermmmmm.......


1 ulasan:

sham berkata...

salam....

maaf ek...

nk tmpg tanya nih...mak aku n ibu aku tu dua org yg berbeda ker??

huhuh...

jng marah..just asking...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...