Thursday, October 8, 2009

HaRi RayA iii



hanya duduk rumah pada pagi hari, menunggu tetamu yang mahu berkunjung ke teratak buruk ni, boleh ker cakap macam tu....boleh lah bro......




pada sebelah petang kami pergi ke johor bahru untuk melawat pakcik aku yang sakit, mak aku suruh tanya kan sahabat aku sama ada dia mahu ikut atau tidak, pastinya dia nak ikut, so kami pun bertolak dengan rumah pertama rumah besan mak aku, mertua adik aku.


gambar kat danga bay jer ada.....



pergi pasir gudang berjumpa dengan pakcik aku, dan terus ke tampoi, kampung pasir, berjumpa dengan pakcik aku yang tak berapa sihat, abg kepada arwah ayah aku,


yang pasti keseronokan berjalan di johor bahru adalah singgah di Danga Bay, tu pun sikit-sikit jer, nak pergi tempat lain tak sempat, masa tak mengizin kan sebab raya ke empat aku dah bekerja.

1 comment:

Indah Cuma Seketika.... said...

teratak buruk!!! janganlah cakap macam tu... for me

....No place like home....

...Home sweet home...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...