Monday, November 2, 2009

KArNiVAL PerBadaNAn

pada hari ahad yang lepas, perbadanan putrajaya telah mengadakan satu karnival di presint 9, so member aku ni telah pun menjadi urusetia untuk majlis pertandingan karaoke, dan aku menemaninya sehinggalah acara tersebut tamat.


letih telinga mendengar nyanyian dia orang



bermacam-macam aksi dan ragam yang telah peserta tunjukkan, dan ada yang mencuit hati para penonton, tidak kurang hebatnya juga dengan yang mempunyai suara yang menarik dan sedap didengar. apa-apa pun tahniah bagi pemenang.


seorang peserta yang menyusahkan pihak urusetia,


untuk pengetahuan semua, 40 orang telah menyertai pertandingan tersebut, dan ada yang menarik diri di saat akhir, mungkin suara dah tak keluar, kerana hari pun semakin petang dan hujan renyai-renyai pada hari tersebut, mungkin mereka takut akan merosakkan majlis akibat memanggil hujan kot, ada-ada jer aku ni, kalau suara sedap tak per gak nak kutuk orang.


pengacara pada hari tersebut,



mempunyai dua peserta kanak-kanak, kedua-duanya mempunyai suara yang boleh tahan, tapi sempat ambil satu jer.....


salah seorang peserta kanak-kanak,


di bawah ni, aksi seorang peserta yang begitu menyusahkan orang lain, lagaknye seperti penyanyi hebat, tetapi lihat sahaja aksi yang begitu mencuit hati penonton di karnival tersebut. boleh lah buat hiburan ataupun iklan pada hari tersebut.



video




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...