Wednesday, November 4, 2009

MaJLis TaHLil





salam.....hari ini, sedang aku membuat kerja di office, dapat satu kad jemputan, aku ingatkan kad jemputan kahwin, setelah membukanya, aku dapati ia adalah kad jemputan untuk majlis tahlil di Istana Bukit Serene, jb. yer ker....so kena pergi lah esok nampak nyer, tak per lah jadi lah rakyat johor yang baik kan.



tapi esok nak pergi sendiri ker, sebab dia pilih 30 orang dari pejabat aku untuk hadir di majlis tersebut, so aku ingat nak tumpang jer dia orang, duit minyak kena bagi lah kan, nanti apa plak org cakap. ermmm yang bagusnya aku belum pun bertanya dengan sesiapa pun.

esok pagilah aku tanya pada budak-budak ni sapa yang sudi nak tumpangkan aku yang menyibuk ni...huhuuhu.....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...