Wednesday, December 9, 2009

BuDAk MoToR

aku bengang betul dengan budak-budak motor kat tempat aku ni, memang kelas bawahan, yer lah, macam tak ada tempat lain nak melepak, kat sinpang-simpang jalan juga dia nak melepak, ada ke baghal sungguh,
aku tak kisah kalau dia nak melepak kat mana pun, ini di tengah-tengah simpang, pi lah lepak kat warung ker, tepi parit ke, duduk dalam parit pun tak der hal lah. sungguh menyusahkan orang sahaja. kalau kena langgar siapa yang susah, tak mak bapak ko org juga ker.....
dah tak perlu lepak jer, baring sekali kat atas jalan tu, senang kurang sikit budak-budak yang bermasalah dan susah nak dengar cakap ni, boleh melepak tapi tempat yang strategik lah bro.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...