Khamis, 22 April 2010

Right Klik

salam, aku begitu kecewa sekali dengan apa yang aku alami sekarang. dan sedayanya aku cuba control perkara tersebut. kerana terdapat blog yang copy pic dari blog aku dan gunakan pic tersebut untuk menghiasi blog mereka.

andainya, kami telah melakukan kesalahan pada mereka kami minta maaf sangat-sangat dan memohon agar pihak-pihak itu remove pic-pic aku dan orang-orang yang ada dalam hidup aku. minta mohon dengan jasa baik dari pihak itu. jika kami pernah melakukan kesalahan kita boleh face to face dan settle kan perkara tersebut.

niat post ini bukan untuk mengeruhkan lagi keadaan tetapi mencari penyelesaian bagi kedua-dua belah pihak. dan berharap sangat perkara ini dapat diselesaikan. mengharap, memohon dan merayu.

pasti kita marah juga apabila ada orang lain copy and paste pic privasi kita dan meletakkannya dengan sesuka hati. dan pasti bagi warningkan. begitu juga dengan orang lain, ada hati ada perasaan. kalau kita marah pada mereka yang berbuat demikian kenapa kita perlu lakukan juga. kami memohon maaf sekali lagi. harap dipertimbangkan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...