Selasa, 20 Oktober 2020

Budak Hiking.




 Assalammulaikum.

Setelah sekian lama aku rasa aku tidak update catatan baru di dalam blog ini. Terlalu lama, sehingga bersawang jika ianya adalah sebuah rumah.

Tidak pasti saya masih ada lagi mempunyai pengikut. Biarlah, hanya ingin berkongsi pengalaman dan apa aktiviti yang aku lakukan sepanjang kehidupan aku. Bermula semula mengisi masa kekosongan sebagai hobi.

Alhamdulillah, aku masih lagi sihat sepanjang tempoh pkp dari bulan dua hingga sekarang. dan aku doakan agar semua sihat dan dijauhi dengan penyakit tersebut.

Sebenarnya aku ingin berkongsi, sudah lama aku memulakan aktiviti yang aku tinggalkan semasa zaman sekolah lagi. HIKING.

 BFF Hiking ini hanya kami berempat ayong (satu-satunya wanita), ejam, aku dan bob. Aku telah berjanji bersama mereka bahawa aku akan sentiasa bersama dan berada dibelakang Ayong dan Bob semasa mendaki.

Telah mempunyai beberapa orang sahabat yang mula meracuni aku supaya menyertai mereka memanjat bukit dan gunung. dan kami gelarkan group tersebut sebagai BFF HIKING.

aku akan selitkan beberapa coretan di dalam blog ini sekadar berkongsi dan bercerita pengalaman semasa aku mendaki setiap bukit dan gunung.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...