Friday, May 29, 2009

coMPt baRu



ada 6 buah komputer baru sampai kat office, salah seorg nyer untuk Pn. Endon, gembiralah org tu dapat komputer baru, dah memang kerja aku so kenalah aku buat dalam keadaan tangan aku yang tengah sakit ni, member aku suruh aku minta tolong, malas lah aku nak minta tolong biar lah aku buat sendiri jer, malas....takut pula ada yang cakap belakang......tuan dia yang pakai baju biru tu, selalu menyusah kan aku menyampah betul,







ni lagi satu, manusia kan huh...... bila sorg dapat yang baru dia pun tak leh nak ketinggalan mesti nak yang baru, walau pun komputer still boleh pakai, pakai xp tu, tapi nak compt baru, skang dah melambak kat meja repaire aku ni, menyemak jer, nak buang macam tu tak leh kena buat pelupusan, kat stor tu dah memang berlambak dengan komputer zaman 90'an, tak paham......
















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...