Friday, May 29, 2009

Tak TaHU

aku betul2 tak tahu apa nak buat sekarang, tersepit? mungkin antara siapa? tah lah, antara cinta sayang dan kasih....wah.....huhuhuhu....tapi serius, aku pun tak tau macam mana, rasa kasih and sayang still tebal, tapi kekadang aku terasa macam memperbodoh kan diri, kepercayaan, kesetiaan, kasih, tu yang aku harap kan, memang cinta memang sayng, tapi setia....? mahu dapat yang betul2 bukan senang, zaman sekarang susah nak percaya kat org, termasuk adik beradik....... zaman ni memang ramai pelakon berbakat di atas muka bumi, huhuhuhu....... zaman duit ni kan apa saja pun boleh,

1 comment:

Aizulazril said...

NO KOMENNNNNNNNNNNNNNNN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...