Friday, June 12, 2009

BeraNGan

antara pose2 mengada2 aku kat bukit bendera......


seperti menanti si gadis sambil merindui nya, dan tak sabar2 untuk berjumpa melepaskan rindu yang terpendam di dalam hati, di manakah gerangan nya si gadis, telah lama aku menanti tapi tak kunjung tiba, ermmmm......... perempuan mana lah yang nak aku, dah lah tak handsome, harta pun tak ada, huhuhuhu..................










balik kg... wowowo..... balik kg, kg aku kat johor lah bukan nya kat atas bukit bendera, dengan payung sakan sey naik bukit bendera, panas..... tak tahan, badan dah melekit2 masa naik atas tu dah tengahari, mau tak berbau wangi badan tu....... huhuhuhu.........














kenapa lah kereta api ni tak gerak2 lagi, pancit ker haper tayar dia ni, mekanik ni tak buat kerja ker, dah lah aku lambat ni, member aku sampai terkencit2 10 kali masuk toilet, hermmmmmm

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...