Jumaat, 12 Jun 2009

PenAng

aku buka folder2 pada aku punya pen drive, then ternampak pula folder penang, teringat aku semasa pergi camping kat sana, apa nama tempat tu pun aku dah lupa, tepi pantai, bersama2 stacy fan club, seronok juga masa pergi ke sana ngan dia org tu, tapi biasa lah ada suka dan ada duka, ada yang best ada yang tak best,










berangan sungguh aku ni nak jadi askar british, huahuahua........ tak selesa sebab cuaca panas, macam2 yang aku dengar, dari org ni ke org ni, tentang ketidak puasan hati, then ada juga yang nampak hantu masa camping tu, tah lah, aku nampak hantu ker, nampak gak, tapi hantu kepala hitam, huahuahua,













ni lah antara budak2 stacy fans yang pergi, pergi empat buah kereta, konon nyer konvoi, tapi tak faham, nama jer konvoi tapi boleh berdesup tinggal kan kereta yang kecil, kereta sun (kancil) tak faham, lepas tu dah kena tunggu menunggu, tak faham lah. tah apa cerita dia org, dah lama tak dengar cerita,

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...