Friday, June 12, 2009

MeJa











huhuhu...... tengok keadaan meja aku buat kerja penyelenggaraan komputer ni, jadi tempat apa pun aku tak tau......... lantak lah dia org, sebenarnya meja ni dulu memang dia org buat tempat makan, tapi bila aku dah masuk meja tu disuruh letak barang komputer,










tu limau pagi tadi, letak jer kat atas cpu, berkarat lah kang cpu tu, tapi tak ada org pun yang nak makan limau tu, kering macam tu jer lah limau tu sampai ke petang, kemudian yang sebelah tu gula yang dah berzaman, aku pun tak tahu apa lagi yang akan diletakkan dia atas meja aku ni lagi nanti, malas nak aku bising2, tapi tak aku pun tak faham, macam tak ada tempat lain jer dia org nak letakkan barang2 dia org ni, kekadang pinggan yang dah lama pun still ada, aku nak letak barang pun tak tau kat mana,










then ada plak jadikan meja tu sebagai tempat berniaga, kerepek, rm 1 sebungkus, lebih tak tahan lagi ada pisang tu, huhuhu....... silap ari bulan pun busuk jer kat situ.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...