Rabu, 6 Januari 2010

PeRisTiwa TaHUn 2009

macam-macam kenangan yang berlaku dalam tahun lepas, suka duka semua kita lalui, dan aku saja nak berkongsi apa yang berlaku pada diri aku:

january:
  1. aku dapat tawaran bekerja dengan goverment sebagai juruteknik komputer setelah sekian lama berusaha mendapatkan jawatan dalam sektor kerajaan ini, alhamdulillah.
feb:
  1. menganggur sementara melapor diri di PEJABAT TANAH DAERAH SEGAMAT.
  2. berkenalan dengan insan yang aku kasihi sekarang semasa ingin membuat medical check up di putrajaya.
  3. hubungan dengan yang lama semakin membosankan aku akibat sikap ex aku tu.
mei:
  1. lahir blog aku yang kekadang membosankan ni,
  2. hubungan semakin parah setelah aku mengangkat insan yang tersayang sekarang sebagai adik angkat aku, bagi warning, tetapi akibat ego dia langsung tak ambil peduli dengan hubungan aku ngan dia,
jun:
  1. tidak dapat menahan dengan sikap sambil lewa ex aku, last-last putus, setelah setahun aku menanggung semuanya dalam hati akibat sikap dan apa yang dia lakukan dibelakang aku, dia ingat aku tak kenal ngan budak-budak yang dia hubungi tu, kaki kelentong number 1. tapi aku pun bodoh gak, dah banyak kali kantol ngan aku still lagi nak bagi peluang, bukan setakat tiga kali beb..... banyak kali.
  2. aku dah tak percaya lagi, tetapi insan yang aku couple sekarang ingin adakan hubungan couple ngan aku, hermm....aku dah malas, tapi bagi lah peluang.
  3. yang lama jumpa adik aku dan menceritakan yang buruk-buruk tentang yang baru cuba untuk pisahkan kita org...hermm.....nasib baik family aku pandai menilai. yang tak tahan tu dia selalu ingat kan aku "awak akan menyesal kalau tinggalkan saya", please..... aku takkan nak memperbodohkan diri untuk selamanya, aku tak menyesal tinggalkan orang yang macam dia tu.
ogos:
  1. ramadhan tanpa ayah.....terasa sebab dia yang selalu masak juadah berbuka puasa.

sept:
  1. first time birthday party aku dibuat waktu bersahur oleh insan yang aku sayang,
oct:
  1. dan first time juga sambut hari raya tanpa ayah, sangat terasa kerana semualah dia yang sediakan, tak lagi kacau dodol, letih owh.......bulan pose nak kacau dodol, tapi semua tinggal kenangan.
dec:
  1. diburuk-burukan oleh rakan atau sahabat sendiri, macam-macam yang diceritakan pada family aku, teringat apa yang ex aku cuba lakukan....huh!!!!!!.............................dan semuanya berjalan dengan baik.


selamat tinggal 2009............



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...