Wednesday, January 6, 2010

PIC KeNAngaN

salam......rasanya korang akan bosan tgok pic-pic nih.....sajer nak kongsi ngan korang semasa kami di cameron highland.....




acara tawar menawar dengan penduduk orang asli di sana, kesian sungguh makcik tersebut kerana kerugian besar,


tidak melepaskan peluang menikmati durian hutan, nasib baik tak bawa balik sebab aku tak leh nak bau raja buah ni, pening.......


aweks-aweks dan mamat petai.......teruja dengan petai-petai tersebut,




terkejut dengan kelagat dua minah ni yang tak pernah jumpa petai agak nyer.....



aku tak pasti mamat baju merah tu buat aksi apa.....ermmm.........



alahai...comei ler kengkonon nyer....



bersama adik aku.....saper yang nampak muda?...hehehe...perasan aku ni....



eleh....muka kelat......



mak aku ni tak abis2 nak bergambar, aku yang segan...



aksi seorang mat bunga,



teruja dengan keindahan bunga ros,



menanti kaum hawa, bersolek lama sangat, geram sungguh.....



family aku dan dua sahabat aku.....



tak tau nak beraksi macam mana...macam ni ok kot...hehehe



ermmm.........keletihan sebenarnya waktu ni,



di taman rama-rama



berehat seketika,



seronok nyer dia beli bunga kering ni,



tak tahan lihat mamat ni, bukan berbau harum pun bunga tu,



waktu senja di cameron highland,



keletihan dan dahaga,




no comment



lata iskandar,




ok tak? hehehe.........





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...