Wednesday, January 6, 2010

SaKIt Hati



aku dah lama simpan perasaan ini, tapi aku buat tak tahu jer dan diam kan sahaja, aku bengang dengan sahabat aku yang seorang ni, mulut dia macam sial sikit, nampak je baik tapi perangai macam sial.


mana lah aku tak marah, kalau ada apa-apa tolong bagi tau perkara yang sebenar, janganlah nak buat cerita pula, bila aku tanya pada orang lain tak ada pula yang seperti beliau katakan, dan setelah aku amati memang dia yang memerlukan dan apa yang dikhabarkan bukanlah perkara yang benar,


dan sebelum ini, dia ada mempersoalkan apa yang telah aku lakukan, dan aku amati dan nilaikan lagi, perkara tersebut juga berlaku pada beliau, dan ada orang yang mengiyakan dan menyedari perkara tersebut, aku memang tak puas hati betul dengan dia tu.





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...