Wednesday, June 24, 2009

MeNGeLat

huhuhu...... amik gambar curi, bukan main khusuk nyer akak ni main game, macam tak der kerja jer dia ni, kekadang membebel banyak kerja, tengok kertas2 dia yang tersusun kat sebelah tu, tak faham......
lagi satu, aku punya bos ni, aku minta buat pengesahan pun lambat nak buat, geramnya...... dia cakap sibuk, ye lah aku percaya dia sibuk, tapi aku nak cepat benda tu........ tapi yang atas tu bukan bos aku tau........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...